I fixartagen

Har haft en ledig dag i dag men har knappast legat på latsidan. I natt sov jag dåligt eftersom jag låg och funderade på hur vi skulle få plats med nya sängar till barnen i deras sovrum eftersom det står en soffa där också. Plötsligt kom jag på en lösning och jag såg framför mig precis hur jag skulle göra.

Och när jag kommit på något måste det ske omedelbart. Jag baxade därför ned en hela jäkla soffa ensam nedför trappen. Sedan tömde jag barnens lekrum på saker och började göra verklighet av min ritning i huvudet. Det tog ett tag men det blev himla fint!

Så här såg det ut innan:



Så här blev det eferåt:





Är grymt sugen på att fixa hemma. Har önskat mig en fin lampa av mamma och pappa i present som ska stå i vardagsrummet och vill köpa nya mattor till flera av rummen. Det bara kliar i fingrarna. Synd att man inte har hur mycket pengar som helst att spendera!

Nu ligger Isas modellbilder ute. Gå in på Stockholmsgruppen.se, tryck på kids i vänstra kanten och skriv Isa i sökrutan så kan ni kika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0