Längtar!

Veckan lider mot sitt slut och det är bra för jag ser väldigt mycket fram emot den här helgen. Kattiz kommer ned från Luleå i morgon och kommer till oss på fredag och stannar över helgen. På lördag ska vi ha en liten fest och titta på melodifestivalen. Blir galet trevligt. Det enda som kan grusa det hela är att barnen skulle bli sjuka.

Det går magsjuka på dagis och jag är räddare än en råtta som står öga mot öga med en tiger. Jag vågar inte pussa dem och jag tvättar händerna på dem och mig själv så de börjar flagna. 

Redan i morgon börjar faktiskt den roliga helgen för min del. Jag ska ut och käka efter jobbet med min barndomskompis Jenny som är i storstan och hälsar på. Det blir mat, vin och massa skitsnack.

Kommentarer
Postat av: KB

sov gott snart är jag där :-)



Kramis

2009-02-25 @ 21:51:03
Postat av: C

Använd handsprit..

2009-02-26 @ 07:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0