Vilken kväll!

Vilken kväll det blev i går. Som vanligt inte alls som jag planerade. Jag sa, som vanligt, att jag skulle ta det lugnt och vara hemma senast tio eftersom jag ska jobba i dag. Men jag borde känna mig själv vid det här laget och veta att det aldrig blir så.

Kvällen började med att jag och Jenny käkade på Jensens, som för övrigt är en riktig skitrestaurang. Vi konstaterade att vi lika gärna hade kunnat ätit ett Maxmål för pengarna. Det hade varit godare. Men trevligt hade vi. Delade en flaska vin och bytte presenter. Vi fyller år med åtta dagars mellanrum. Jag fick en fin flaska vin och Jenny fick en söt necessär. Därefter blev det drinkar uppe på Sky bar.

Efter någon timme bestämde vi oss för att möta upp Linda, Lotta och några fler från SE&HÖR som var på en invigningsfest av en italiensk restaurang i Gamla stan. Där var det fullt drag. Massa folk jag kände, massa gratis vin och massor av kändisar. Alla från Lets Dance var där, bland andra Laila Bagge och Niclas Wahlgren som gick omkring hand i hand och såg kära ut. De är ju ett par för er som inte hängt med.

Eftersom tiden sprang i väg kändes det onödigt att åka hem till väsby bara för att sova några timmar. Men det löste sig bra eftersom min svägerska Kattiz är i stan och hade en säng över på hotellrummet som jag fick låna. Det är ju inte varje dag man sover på hotell i sin egen stad men det var praktiskt eftersom hotellet ligger på promenadavstånd från jobbet.

Jag hade ju dock ingenting med mig för att sova borta. Jag sitter därför på jobbet i samma kläder som i går, med oborstade tänder och luktar förmodligen skit. Tog som tur är en dusch i morse. Linserna har sovit i ett glas vatten under natten men de var ju omöjliga att sätta i ögonen i morse. Jag var därför tvungen att sno med mig glaset när jag gick i morse för att sedan sätta på mig linserna på jobbet där jag har linsvätska. Promenerade därmed genom hela stan utan att se ett skit.

Har ätit en panpizza och tagit en cola till frukost och vill att dagen ska ta slut. Ikväll blir det mys hemma i soffan med familjen och Kattiz.



Jag och Jenny på Sky bar.



Jag och världens starkaste man, Magnus Samuelsson. Bilden hamnar dock på snedden av ngn anledning....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du kunde ha frågat mig om du skulle åka hem tidigt eller ej... hahahaha! Tur att det fanns ett hotellrum för dig i stan - men åt du ingen hotellfrukost? De märker inte om det är någon extra där inne eller ej. ;-)

Låter i alla fall som om du hade en trevlig kväll...

2009-02-27 @ 12:30:33
Postat av: veronica

Kul att se att Magnus inte är så brontolång som han ser ut att vara när han dansar på teve. Han skulle nog se ganska normal ut brevid dina kära bröder.

2009-02-28 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0