Vilken underbar dag!

Denna dag har varit fantastisk på alla möjliga sätt! På jobbet har jag haft superroligt eftersom kronprinsessan har förlovat sig. Det blev liv i luckan och sån puls på redaktionen så bara folk i yrket fattar vad jag menar. Jag har haft fullt upp med detta hela dagen och att jobba under stress och under hårt tempo är bland det roligaste jag vet!

Sen till dagens bästa. Jag har, sedan jag kom tillbaka efter jul, levt i ovetskap om jag ska få ha kvar mitt jobb eller inte. Tidningen har varit tvungen att säga upp ett antal personer och jag låg inte särskilt bra till. Detta har tärt. Bättre att få ett besked än att leva i ovisshet. Jag har oroat mig rätt mycket, framförallt eftersom Patrik inte har fast jobb.

Men i dag fick jag veta att jag får stanna kvar. Tack vare olika lösningar får jag behålla mitt jobb och ingen är gladare än jag! Tjoho! På lördag ska vi ha en liten fest här hemma och då ska det firas. Klackarna i taket!


Kommentarer
Postat av: C

Nu kan jag gratulera på riktigt eftersom jag vet vad det handlar om. Grattis, grattis - jobbigt att leva i ovisshet..

2009-02-24 @ 18:09:44
Postat av: Anonym

Ja grattis än en gång! Jag är så himla glad för din skull.. Nu kan du koppla bort den oron!

Kram

2009-02-24 @ 19:02:43
Postat av: Kattis

Säger grattis även här! Sååå skönt att ha den där ovissheten ur världen. :-)

2009-02-24 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0