Det är mycket nu

Nu är livet galet. Och inte bra galet. Jag kan inte berätta så mycket här för tillfället, sorry, men jag lovar att göra det så snart jag kan. Hela min trygga tillvaro, min plan som jag hade gjort vändes helt plötsligt upp och ned, skakades om och nu vet jag inte om allt ska rinna ut på golvet eller stanna kvar i den trygga bubblan.

Jag har en miljon tankar i huvudet. En miljon saker som jag väger fram och tillbaka. Jag har ont i magen samtidigt som jag kan känna en gnutta spänning av att se vad som väntar bakom hörnet.

Jaja, jag hoppas kunna dela med mig mer i morgon kanske. Nu ska jag tokcykla bort både lite fett och lite ångest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag hoppas verkligen att allt ordnar sig..

Vi hörs

Kram kram

2009-01-13 @ 19:24:30
Postat av: Linda S

Ja jag hoppas verkligen att allt ordnar sig...

Vi hörs.

kram kram

2009-01-13 @ 19:25:28
Postat av: Kattis

Håller tummar och tår på att allt ordnar sig! Inte roligt att gå omkring och ha ont i magen...

Stor kram!

2009-01-13 @ 20:09:09
Postat av: KB

Kramis...

2009-01-14 @ 09:39:52
Postat av: Anna

Men GUD så nyfiken ja blev!!! /Anna

2009-01-15 @ 10:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0