Gårdagen

Hade en väldigt trevlig nyårsafton! Dagen började med kalas för Emmy som fyllde ett år. Sedan satte vi igång med maten. Jag och patrik fixade förrätt, Dan och hans mamma Lene gjorde varmrätten och Linda stod för efterrätten. Det blev riktigt gott! Detta var vår nyårsmeny: 

Förrätt: Toastskagen

Varmrätt: Helstekt oxfilé, potatismos i ugn med kantareller och rödvinssås.

Efterrätt: Glace au four

Vi sjöng Singstar, drack massa champagne och tittade på ett hejdundrande fyrverkeri. Det blev en massa skratt och prat som inte slutade förrän vid halv fyra i natt då jag, Pata och Dan gav upp.

Trots att det blev sent känner jag mig dock oväntat pigg och fräsch i dag. Har till och med varit och storhandlat och fyllt upp frysen. Nu väntar en god fettrik middag innan det är dags att sova tidigt eftersom jag jobbar i morgon. I morgon fyller dessutom min lilla sessa 3 år. Tänk så fort tiden gått. Tycker det var alldeles nyss jag satt med tjockmagen i vädret.



Min nyårsfina prinsessa!



Min nyårsfina prins!



Emmy och Isabella som faktiskt har börjat leka tillsammans.



Hela gänget!



Dan och hans mamma Lene



Jag och Ola.



Innan nyårsfesten var jag och barnen ute och njöt av den härliga solen!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej vännen!

Låter som om ni hade en lika trevlig afton som vi hade... jag gick dock och la mig lite tidigare än dig! :-)

Tänk att Isabella blir tre år, tyckte att det var nyss hon föddes... Kommer ett litet paket på posten till henne.... inget mycket/stort, men något gulligt som jag hoppas att hon inte redan har.

Stor kra till er alla!

/Kattis

2009-01-01 @ 19:13:37
URL: http://kattise.blogg.se/
Postat av: KB

God fortsättning :-)



Massor med grattiskramar till charmtrollet :-D



2009-01-02 @ 13:37:01
Postat av: Veronica

Gott Nytt År på er alla och ett stort grattis till Isabella på treårsdagen! Jag hade tänkt hinna träffa er i jul men vi har varit sjuka.

Hoppas att ni har en mysig kalasdag.

Kram// Veronica

2009-01-02 @ 16:44:24
Postat av: Anonym

2009-01-02 @ 22:58:34
Postat av: Jenny

Tänk att eran "lilltjej" är tre år..herregud Anneli! Brorsan och hans tjej har ju nyss fått en liten kille och han är jättegullig, mysigt att bara sitta med honom i famnen, men näe..inga fler för min del! Nu i vår, tror det blir i slutet av februari kommer jag äntligen göra slag i saken - då kommer jag ta mig fan och hälsar på er!! Då blir jag i Stockholm i två veckor så då får du hålla i hatten bruden, för då blir det utgång, eller vad säger du?! Krama om dina små och även Pata, höres Kram/Jenny.

2009-01-02 @ 23:04:23
Postat av: A

Isabella tackar och bockar för era grattis! Kram alla!

2009-01-02 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0