Hur svensson är du?

[  ] Ditt efternamn slutar på -son. Nej [x] Du känner någon som har samma förnamn som du. Ja

[x] Du känner någon som har samma efternamn som du. Ja

[ x ] I din familj är ni 2 barn. Ja, Kalle och Isa
[ x] Du bor i villa.

[x] Du bor i en tätort. Ja

[  ] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. Nej
[x] Dina föräldrar har gift sig.
Ja, samma år som jag föddes
[x] Din mamma är yngre än din pappa
. Ja.

[ ] Din pappa heter Lars. Nope
[ ] Din mamma heter Anna. Nej

[ ] Din familj har en Volvo. Nej
[  ] Din familj har en silvergrå eller röd bil. Nej, en champagnesilver om jag får be!
[x] Du har tillgång till Internet hemma. Ja
[x] Du har egen mobiltelefon.
Ja

[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger. Ja
[ x ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna. Ja, både och.

[ x ] Du har varit i Grekland. Japp

[  ] Du har varit på Öland minst 2 gånger. Nej, har konstigt nog aldrig varit där...
[x] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger. Ja  

( ] Din familj har en husvagn. Nej

[  x] Ingen av dina föräldrar röker. Nej, inte nu längre!
[x] Din pappa är lite lätt överviktig. Ja

[ x] Du idrottar flera dagar i veckan. Numera kan jag svara ja på den frågan.

[ ] Du har husdjur. R.I.P Disco
[ ] De flesta i din familj är blåögda. Nej, bara pappa, vi andra är bruna
[x] Du äter på Mc Donalds. Inget jag föredrar men jag tackar inte nej...
[x] Du följer Melodifestivalen.
 Självklart!

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent. 18 x 3 = 54% Svensson! Trodde att jag skulle vara mer faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Egirl

Asså... har ni inte kvar v70:n? Den svarta?? :-)

2009-01-30 @ 07:36:21
Postat av: A

Erica- Nej vi har sålt svarta bettan. Hon var för dyr i drift. Nu har vi en nyare och billigare! : )

2009-02-08 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0