Nytt år, nya gråa hår

Jaha då har vardagen startat och därmed det nyttiga hälsosamma livet. Körde igång med GI i dag och första träningspasset på cykeln. Trampade på i intervaller framför tv:n och när jag var färdig hade jag kommit 1,2 mil. Jag är mycket nöjd och trött. Men det är ju en skön trött känsla.

Nu blir det till att cykla en halvtimme minst fyra gånger i veckan och öka motståndet och tempot eftersom jag fått upp konditionen.

Jag har börjat prenumerera på triss också. Jag tänkte inte bara bli smalare i år utan också lite rikare. Jag får fyra trisslotter hem i brevlådan varje månad för hundra kronor som dras på autogiro. Kommer knappt att märkas och därmed kännas som om jag får lotterna gratis. Och kom ihåg- plötsligt händer det!

Men det hände inte i dag i alla fall. Fick mina första lotter i dag och då fick jag dessutom en extra som tack för att jag startat en prenumenation. Satte mig förväntansfull ned med fem lotter och tänkte att bakom någon av dem måste ju miljonen finnas. Men det slutade med femtio kronor. Man får vara glad över det väldigt lilla.

Nu Grammisgalan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0