Kalas

I går fyllde ju Isabella tre år. Jag jobbade men när jag kom hem firade vi henne rejält. Hennes gudföräldrar Patrik och Wiveka och deras barn kom hit. Patrik grillade hamburgade ute i kylan som blev supergoda sedan fikade vi och sjöng för stumpan. Hon fick jättefina kläder av Patrik och Wiveka. Sedan öppnade hon sina andra paket från bland andra mormor och morfar och farmor och farfar.

På kvällen när barnen lekte som bäst kunde vi vuxna för en gångs skull spela spel i lugn och ro. Det händer inte ofta nu för tiden då vi tillsammans har fem barn i åldrarna 3-5. Vi hade så mysigt och roligt att vi bestämde oss för att göra om det redan på måndag, då hemma hos Wiveka och Patrik.

Jag skulle egentligen ha jobbat på måndag men bestämde mig i sista stund för att be om ledigt. Vill passa på att vara hemma då de andra i familjen är det också. Och det gick bra så nu njuter jag av ytterligare tre dagar av sena kvällar, sovmorgon och mys.



Isabella öppnar paket ivrigt påhejad av Albert, Ludvig och Kalle.


Kommentarer
Postat av: Linda S

Ja men just det!!! Förlåt Isabella att jag glömde gratta dig igår!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN Isabella (i efterskott)!!!

Ge henne en stor kram från oss

//Linda S

2009-01-03 @ 19:41:31
Postat av: A

Det ska jag göra! : ) Kramar till er!

2009-01-03 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0