Min stora tjej

Nu är jag frälst! I Nintendo Wii! Efter en regnig dag på Kolmården åkte vi hem till Linda och Gustav och där hade de detta roliga spel. När barnen lagt sig spelade vi tennis, boxades, spelade golf, baseboll och bowlade och det var så himla roligt. Att jag knappt kan använda armarna i dag på grund av träningsvärk är ju en annan femma. Nu håller jag på med projekt övertalning med Pata. Vill ha!!!

Förutom att det regnade på Kolmården hade vi det väldigt bra på vår lilla tripp till Östergötland! Vi insåg dock att det inte är värt pengarna att åka till Kolmården. Kalle tyckte Berg- och dalbanan var roligast och Isabella tyckte att en rutschkana var bäst. Då är det bättre att lägga pengarna på Furuviksparken eller på Grönan dit vi ska nästa vecka.

En stor grej hände när vi var på Kolmården! Isabella gav sina nappar till Bamse och har nu slutat med napp. Jag trodde aldrig att det skulle gå men hon verkar nöjd. Tänk så fort tiden går. Isa är helt blöjfri sedan början av året och nu har hon även slutat med napp. Min bebis. Herregud vilken ångest jag får.



En syn jag inte längre får se. Isabella med blöja och napp.

Kommentarer
Postat av: C

Jag skulle också vilja ha, har iofs inte testat men det ser så kul ut.

Dags att skaffa ny bebis då..=D

2009-07-23 @ 21:48:50
Postat av: Linda S

Hej vännen! Det är alltid lika kul att träffa er.. Jag har också träningsvärk i kroppen!:-)

Tyvärr tror jag inte att vi kommer upp till Stockholm nästa vecka för vi stannar nog till i stockholm på vägen hem från Umeå. Men vi kommer gärna förbi en annan gång !:-) Hoppas du har det kul på bröllopet idag. Har Bella frågat efter nappen någon gång?

Kram kram

2009-07-24 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0