Vuxenkväll

I går hade jag och Pata en vuxenkväll! Patriks lillebror Jocke kom hit på dagen och passade barnen medan vi åkte på bio och såg "Män som hatar kvinnor" kanske sist av alla. Gillade den och tyckte att de gjort en väldigt bra version av boken. Ser fram emot andra delen i september!

Efter filmen mötte vi upp Patrik och Wiveka på Söder. Vi käkade på en italiensk restaurang som heter Hosteria tre santi och den kan jag verkligen rekommendera! Jättegod mat, stora portioner och trevlig personal. Inte gratis förstås, men med tanke på matens kvalitet så är det väl spenderade pengar! Vi fyra har aldrig gått ut och ätit tillsammans sen vi började umgås för sju år sedan så det var verkligen på tiden!

Efter maten tog vi hissen upp i skatteskrapan och baren "Och himlen därtill". Den ligger 26 våningar upp och bjuder på en fantastisk utsikt över hela Stockholm! Efter en drink nära himlen åkte vi till Humlegården och deras uteservering och där stannade vi resten av kvällen! Mycket, mycket mysig kväll!

I dag har jag varit trött och vi har bara tagit det lugnt. Vår guddotter Emmy är här över natten så att hennes föräldrar som är nygifta får en kväll för sig själva. Nu sover alla små och jag och Pata ska ägna vår kväll åt Nintendo Wii som vi inhandlade i dag!



Jag och Pata 26 våningar upp. Kolla in utsikten i bakgrunden!



Min kusin Wiveka och hennes Patrik.



Emmy, Kalle och Isabella bygger lego.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Vilken fin bild det var på dig och Patrik!!! Jättefint!!

Kram på er

2009-08-01 @ 14:51:36
Postat av: A

Tack! : ) Kram på er också!

2009-08-01 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0