Byggare Bob

Kalle går väldigt mycket i sömn nu och jag har ibland kommit upp i hans rum då han gått omkring i övre sängen på våningssängen. Jag har knappt vågat somna av rädsla att han ska stupa på huvud. Och eftersom jag har damp och behöver bli sysselsatt på kvällarna så slog jag två flugor i en smäll efter jobbet i måndags.

Jag tog fram verktygslådan, funderade, mätte och helt enkelt sågade sängen i två delar. I tre timmar slet jag och det blev väldigt bra! Nu har de var sin enkelsäng med bord mellan och de kan ligga i sina sängar och se tv vilket de inte kunnat tidigare.



Så här såg sängen ut innan jag gick lös med sågen...



...och här börjar det likna något för att slutligen...



...se ut så här! Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: KB

vad duktig du är.

2009-06-10 @ 21:00:09
Postat av: Theres

Vad fint det blev:)riktigt händig e du ju;)

2009-06-11 @ 13:31:30
Postat av: Kattis

Oj vad duktig du är Byggare Bob! (ska få en gul hjälm av mig nästa gång vi ses... eller har du kanske snott Kalles redan?) ;-)

Blev ju skitbra - helt klart mysigare!

Kram!

2009-06-11 @ 16:44:13
Postat av: Linda S

Men det var som f-- vad händig du är då!!:-) Jag är imponerad!! Kram på dig

2009-06-12 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0