Beviken men ändå glad!

Måste bara Melodifestival-blogga lite. Jag är såååå besviken att Lili & Susie inte räckte hela vägen fram. Röstade tio gånger och flera av mina vänner gjorde likadant. Men som jag befarade räckte det inte. Sarah Dawn Finer är Sarah Dawn Finer. För inte var det bara låten som tog henne till Globen. Så bra är den inte.

Jag tyckte att "Show me heaven" var grym och en av årets bästa låtar i Melodifestivalen. Punkt.

Men så till något roligt. Jag trodde aldrig att Caroline af Ugglas skulle räcka hela vägen- men blev otroligt glad över det faktum att folk faktiskt har bra musiksmak! Jag gillade Star Pilots, och trodde att de skulle ta hem det, men är MYCKET glad över att "Snälla, snälla" gjorde det istället!

Vad tyckte ni???

Kommentarer
Postat av: C

Jag kan kopiera ditt inlägg och lägga in det i min egen blogg, så överens är vi.

2009-03-08 @ 12:05:41
URL: http://thatsnotit.blogg.se/
Postat av: A

Haha vad roligt! Då sörjer vi ihop att Lii & Susie inte gick vidare...

2009-03-08 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0