Kan inte låta bli (snodd av E-girl)

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka

Du heter: Det vet ni
Smeknamn: Har inget

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen. Men när jag var typ 18 och en kille dumpade mig grät jag floder till Mariah Careys "Hero" minns jag.

Beroende av: Mina barn, sömn, mat, pengar och kärlek.

Vad tror folk om dig? Att jag är snobbig, kaxig, positiv...
Stämmer det?: Nja. Snobbig är jag inte. Men det tar ett tag innan jag släpper in folk helt. Linda tror att folk tror att jag är snobbig för att går så rakryggad. Kaxig är jag ibland men det är bara för att jag har rätt. ; P
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, hår och ben

Vad säger du för att imponera på någon?: Ingen aning.
Hur imponerar man på dig?: Om man är sjukt intelligent eller riktigt duktig på något
Brukar du skratta för dig själv?: Ja det händer

Var bor du?: Vilda väsby
Trivs du där?: Ja
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Rödvin till mat sen går jag helst på drinkar
Brukar du bli för full: Nej, those days are over
Är du allergisk mot något: Ja en jävla massa
Hur svarar du i mobilen: Mitt förnamn
Antal timmar sömn inatt: Drygt nio timmar
Brukar du komma i tid: Ja, i stort sett alltid
När mår du bra: När allt i livet klaffar
När blev du fotad senast: I går av Zübeyde

Hur känner du dig nu: Jävligt mätt och lite småtrött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Hatar fötter. Fula och äckliga.
Vad/vem saknar du: Min familj och vänner i Luleå
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var lugn och skön
Favorit dryck på morgonen: Kaffe och Oboy

Rakar du benen: Sommartid- nästan varje dag. Vintertid- mer sällan
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardag- 22.00, helg- när jag känner för det.
Är du blyg?: Nej, det har aldrig varit ett problem.
Sysslar du med någon idrott: Inte annat än promenader och cykling i vardagrummet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Har du spytt offentligt: Jag har ju tydligen spytt på någon i kön till Golden Hits...pinsamt...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Förhandla om lönen och försöka pissa så långt som möjligt
Är du nöjd med ditt liv: Verkligen!
Är du bortskämd: Absolut inte
Vad gör du i morgon: Ska sova länge, skriva en analys till Metro, mysa med familjen
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kate Winslet för att hon inte vill banta, Angelina Jolie som skänker hur mycket pengar som helst till välgörenhet och adopterar hundra barn.
Vad längtar du till?: Massor av saker. Närmast tills vi byter dagis. Sen till mamma och pappa kommer ned. Och så sommaren förstås.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Mycket bra vänner.
Vad använder du för shampoo?: Olika.
Hur gammal är du: 33
Tycker du om någon just nu: Så klart jag gör.
Gröna eller röda äppeln: Hatar äpplen och folk som äter äpplen i min närhet. Har nån typ av äppelfobi.

Gillar du golf: Ja absolut!
Vilken tid gick du upp idag: Halv tio tror jag
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja  

Har du strumpor på dig nu: Nej, jag bär helst inte strumpor. Hemma går jag barfota eller i tofflor.
Är det okej att gråta: Så klart.

När grät du senast: Minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av på huslånet
Bär du glasögon eller linser: Både och.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte det minsta. Kunde inte bry mig mindre faktiskt.
Har du piercing: I öronen
Vill du gifta dig: Gärna
Vill du ha barn: Det räcker bra som det är.
Solar du ofta: På sommaren ja, annars aldrig.
Är du bra på att laga mat: Grym
Är du flygrädd: Tror att jag ska dö varje gång. Tackar Gud varje gång att det gick bra.
Hur vig är du: Stel som en pinne
Är du musikalisk?: Ja
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Gammaldags vanilj
Tror du på ett liv efter döden: Ja absolut!
Tycker du om sushi: Ja, men det är svårt överskattat
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Har du tandläkarskräck: Ja fy tusan så jobbigt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp
Biter du på naglarna: Aldrig, fy så snuskigt. Har ju bacillskräck för bövelen
Hur ofta tränar/motionerar du: Fyra gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Inte den blekaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0