Lyckotal

I dag fyller jag 33 år. Och det är den 3/3. Och så är det mitt lyckotal också!

Hade en liten födelsedagsfest i lördags och har inte firat så mycket mer. Mina kollegor bjöd visserligen på fika och sen åt vi lyxlunch på Grill. Och så firade jag med glass efter middagen hemma med familjen.

Kalle hade målat en fin teckning till mig och gjort en pärlplatta i form av en bil. Det är kärlek det. Patrik hade köpt fina stora fyrkantiga krukor med fat till ett par blommor jag fick i lördags av Linda och Stefan. Krukorna gick i limegrönt precis som de flesta detaljer i vårt vardagsrum nu.

I lördags fick jag, förutom blommor och vin, en vit vas av Linda och Dan, snygga svarta kökshanddukar av Kattiz och Daniel och ett par lampor som jag gått och suktat efter i ett år. Äntligen är de mina tack vare mamma och pappa. Tack alla för fina presenter och gratulationer!


Här är lampan som jag nu har två exemplar av i vardagsrumsfönstret.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Förfan kärring. Grattis!

Kram Lotta

2009-03-03 @ 22:21:35
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: A

Kärring på dig själv! ; ) Men tack!

Kram!

2009-03-06 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0