Låång update

Jobbar kväll och just nu är det lugnt som tusan och då passar jag på att fulblogga lite. Har haft en sååån mysig och rolig vecka.

Mamma och pappa kom i tisdags och eftersom jag varit ledig hela veckan har vi verkligen umgåtts. På onsdag följde jag och mamma med Kalle till skolan. Han hade sin första inskolningsdag och fick träffa sin blivande klass. De blir 20 stycken med rätt jämn uppdelning på killar och tjejer. Han verkade tycka att det var riktigt roligt och han ser fram emot onsdag då det är dags för nästa träff.

På onsdagen var vi också till Plantagen och inhandlade blommor och rosbuskar som vi sen planterade ut nästa dag.

Det har inte varit så bra väder men vi har trots det kunnat grilla, sitta ute på altanen på kvällarna och myst i den lilla sol som tittat fram. Vi har inte haft några sena kvällar, men har trots det sovit till tio på dagarna. Vi är rätt utvilade med andra ord.

Vi har ätit god mat, druckit gott vin, pratat, shoppat och skrattat. Är mycket nöjd över veckan och det känns väldigt kul att det inte dröjer så länge innan vi ses igen. Vi åker ju upp redan femte juli!

I går blev jag dock sjuk. Har feber, värk i kroppen och är hängig. Isabella har varit sjuk de senaste dagarna, smittad av Kalle som var sjuk förra veckan, så det var inte så oväntat. Nu knaprar jag alvedon för att orka med att jobba i veckan. Som tur är jobbar jag kväll och får sova och vila ut på morgonen.

Puh, det blev ett lååångt inlägg. Men jag måste ju ta igen lite då jag inte bloggat på nästan en vecka. Hoppas ni saknat mig! : D

Nedan lite fina vårbilder från långfredag då vi var hemma hos min kusin Linda och grillade.






Kommentarer
Postat av: C

Jag har då saknat dig!!

2009-05-13 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0