Nu är det sommar, nu är det sol...

Min lediga dag blev en riktig sommardag och vi har varit ute från det vi vaknade tills barnen somnade. Efter frukost packade vi picknicksakerna och traskade iväg på en utflykt. Isabella satt i vagnen och Kalle cyklade. Vi gick längs en oerhört vacker grusväg som slingrade sig fram över ängarna en bit från vårt hus. Vi kom fram till en kyrka och hamnade så småningom vid en sjö som heter Fysingen.

Där satt vi på en filt och myste, spelade yatzy och barnen lekte vid vattnet. Efter drygt tre timmar kom vi hem igen och då badade barnen i pool medan jag klippte gräset och rensade rabatter. Det blev en riktigt härlig dag och både jag och barnen är alldeles slut efter alla timmar i solen.

I morgon ska det vackra vädret fortsätta men då får jag ju tyvärr inte njuta av det eftersom jag jobbar.



Kalle i det fria.



Sjön Fysingen där jag nog kommer att finnas mycket i sommar. Mycket fridfullt.



Isabella funderar över sitt yatzydrag.


Kommentarer
Postat av: KB

Vad skönt o mysigt!

2009-05-26 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0