Det är mycket nu

Jag har haft en sån otroligt rolig vecka på jobbet. Men det har också varit en av de stressigaste i mitt liv. Vi har varit en reporter kort vilket i sin tur har betytt att jag har fått jobba arslet av mig. Men som ni vet- jag älskar när pulsen stiger!

Jag har träffat kidsen i Tokio Hotel, som jag trodde var ett gäng tjejer från Japan men som visade sig vara fyra killar från Tyskland. Sen fick jag intervjua Joey Tempest som jag åtminstone kände till. Honom känner nog knappast Tokio Hotels fans igen. Han var skön, en riktig rockstjärna med slitna jeans och solglasögonen på inomhus. Dessutom var han trött och bakis vilket ytterligare byggde på rockstjärnestatusen.

I dag har jag varit vikarierande nöjeschef och gjort vår Weekend-bilaga som kommer ut på fredagarna. Det har varit grymt mycket att stå i och en låång arbetsdag, men jag är nöjd och jag ser fram emot att hålla i den och läsa den i morgon. Den första tidningen jag, på egen hand, har varit redaktör för. Sjukt kul!

I morgon blir det tjejkväll. Patrik och Kalle åker upp till Luleå av alla ställen. De ska visserligen upp i ett tråkigt ärende eftersom de ska på Patriks morfars begravning, men de ska också bo hemma hos mamma och pappa och umgås med min familj. Är ju liiite avundsjuk på just den biten. Men jag och gumman ska göra vårt bästa att ha mysigt här hemma.

I morgon blir det som sagt myskväll med "Idol" och chips och på lördag ska vi åka till det nya äventyrsbadet som har byggts här i Väsby. Sen drar vi till Patrik och Wiveka och tillbringar kvällen och natten där. Inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0