Det rullar på

Är trött, glåmig, orkeslös och stressad i kroppen men inte sjuk. Skumt. Visserligen har jag gjort lite väl mycket på kvällarna istället för att ta det lugnt och jag har kommit i säng alldeles för sent. Ska bli bättre på att gå och sova tidigt.

I dag har jag träffat Laila Bagge och gjort en intervju inför fredagstidningen som jag ska göra i morgon. Nästa vecka är min chef borta och då ska jag vara inhoppare och göra allt själv utan hennes hjälp. Så i morgon blir det till att träna. Det är väldigt, väldigt kul att hoppa in som nöjeschef men också svårt innan man kommit in i rutinerna.

Efter jobbet i dag åkte vi och handlade höstkläder till barnen. Byxor, munkjackor, finskjortor till Kalle, fina mössor och fingervantar. Nu är vi redo för hösten och vintern! Kom igen bara! Jag ska skura ut bastun i helgen så den också är redo för alla mina sköna stunder där inne. Lät lite snuskigare än jag menade...

Min diet då? Jodå, det går alldeles utmärkt. Den här veckan har jag visserligen inte orkat röra på mig men jag äter ju GI så då har det ingen större betydelse. Jag går ned i alla fall. Träningen är en bonus. När veckan är slut har jag gått ned cirka fyra kilo sedan start för fyra veckor sedan.



Tittade på såna här bilder häromdagen tillsammans med Kalle och vi kan inte låta bli att längta och hoppas att det blir massor av snö i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0