Gammal eller tråkig?

Herregud, det är en hel vecka sedan jag skrev senast. Men just nu känner jag att jag verkligen inte hinner någonting. Jag hinner inte med att hålla efter hemma, att träna, mig själv. Och det konstiga är att jag inte har bytt arbetstider eller nåt. Jag kanske bara är tröttare eftersom det är klart stressigare på jobbet.

I dag är därför en dag jag uppskattar grymt mycket. Jag är nämligen ledig på dagen eftersom jag ska till Västerås och jobba kväll. Jag ska besöka grabbarna i Ladies night i logen, vara med på tjejernas förfest, under middagen och se showen. Det blir ett roligt jobb! Dessutom har jag hunnit städa lite i dag så det är så där fint och bortplockat som jag vill ha det på helgen.

I morgon ska vi på middag hos Patriks kompisar Fredrik och Jolla i Uppsala. Och efter middagen ska vi gå ut!!! Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag var ut senast. Det måste ha varit på juldagen typ. Och jag är inte sugen nu heller kan jag erkänna. Det känns som att den tidigare partyprinsessan i mig är helt borta. Jag har blivit bekväm. Vill hellre sitta hemma med vännerna och prata i vanlig samtalston än att trängas på ett dansgolv eller vid en bardisk bland en masssa fulla människor. Jag ser ingen tjusning i det längre. Tråkig? Ja, kanske. Gammal? Ja, mer troligt.


Kommentarer
Postat av: Erica

Ååh nyp Stenmarck i häcken från mig ;-)

2009-09-18 @ 13:16:13
Postat av: A

Det ska jag verkligen göra! : )

2009-09-18 @ 13:32:54
Postat av: Linda S

ÅÅÅÅHHHH vad avundsjuk jag blir!!! Hoppas du får en kanonkväll..

Du får gärna nypa Martin från mig med!!hihihi

kram

2009-09-18 @ 17:49:13
Postat av: Kattis

... och från mig med! ;-)

2009-09-18 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0