Glad påsk!

Har inte bloggat på hela veckan. Men så har veckan också varit riktigt jobbig. Jag har varit nöjeschef och det är inte jobbigt i sig utan bara rolig men Patrik har varit i Tyskland så jag har fått pussla med lämning och hämtning och fixat och trixat och det är stressande. I går halvsov jag i soffan helt slut i kroppen.

Men i dag är jag pigg och glad. Jag och Patriks sov till tio och nu inväntar vi långfredagens gäster. Vi firar dagen med Patrik, Wiveka och barnen och det blir grillade hamburgare till lunch som vanligt och påskbuffé till middag.

Barnen ska få gå ut och pröva sina nya cyklar i det underbara vädret som kom lagom till ledigheten. Jag var precis ut och slängde sopor och det värmde ordentligt i solen.

Lite bilder kommer i morgon. Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0