Så slut

Har varit på innebandy som jag alltid gör på torsdagar och som jag glömde då jag skrev förra inlägget. Det är hur som helst sjukt roligt men ack så jobbigt. I kväll var vi bara fyra personer vilket betydde att vi körde två mot två. Ingen vila alltså. Herregud så jag har svettats och nu är jag så slut att det ska bli fantastiskt att lägga sig ned och sova.

Har haft en rolig dag på jobbet. En av dagens uppgifter var att testa årets nya GB-glassar tillsammans med några barn. I morgon blir det också kul. i alla fall efter jobbet. En kollega slutar och vi har fest med nöjesredaktionen så det blir till att slå två flugor i en smäll. Först lite vin med de ena och sen de andra. Kan bli sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0