Första 3d-upplevelsen

I dag var vi på kändispremiären av den animerade filmen "Draktränaren" i 3d och det var superroligt! Ingen av oss hade sett med 3d förut (nej, vi är typ aldrig på bio) och det var en häftig upplevelse. Jag och Patrik satt visserligen med röda och gröna (?) glasögon på oss på 80-talet och såg tv-priaterna men detta var ju inte riktigt samma grej. Och förutom att det var coolt med 3d så var filmen riktigt bra!

Sen har vi provkört nya Hyundaien som kom i dag också. Den var cool, snygg, och skön och vi blev sålda. Nu köpte ju vi en sprillans ny bil för två år sedan så vi är ju inte riktigt i behov av att byta, men å andra sidan så gillar vi att byta bil och vi blev sålda på de tekniska tillbehören. En kamera i backspegeln när du backar så du knappt behöver titta bak. Och så fickparkerar den av sig själv. Man bara gasar och bromsar. Min mamma tycker att jag är nördig men jag är intresserad av all ny teknik. Vare sig det handlar om bilar eller mobiltelefoner.

Det har varit tio plusgrader ute i dag men vi gick miste om den underbara soliga dagen eftersom vi hade annat för oss. Men det kommer ju fler dagar att njuta av.



En mörk bild på Kalle i de nördiga 3d-glasögonen. Min mobilkamera är usel och när jag byter telefon i september då mitt abonnemang går ut så ska jag ha en superkamera. Nu är jag inne på tekniken igen.



Isabella såg sjukt rolig ut i glasögonen. Som en liten tant.


Kommentarer
Postat av: KB

Sötnosar :-D

2010-03-22 @ 12:22:43
Postat av: Theres

Gud så söta dom är=)

2010-03-25 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0