Påsklov!

Sorry för att jag legat på latsidan med bloggandet. Anledningen- jag har haft påsklov. Jag har varit nio dagar hemma i Luleå tillsammans med familjen och njutit av livets goda. Sol, skoterturer, pimplat abborre, grillat korv, ätit, promenerat, festat, skrattat och myst.

Det har förstås blivit mer mat och vin än normalt och jag har valt att äta kolhydrater då jag känt att det varit värt det. Lite potatisgratäng vid några tillfällen, tårta på min sons födelsedag, en cider vid elden i solskenet. För att minska skadan har jag tränat mer än jag någonsin gjort på en semester. Jag har tränat sex av nio dagar, varav jag sprungit fem kilometer fyra av de dagarna. Trots detta hade jag gått upp ett och ett halvt kilo när jag ställde mig på vågen i morse, så nu är det hårda tag igen. Träna, träna, träna och strikt lchf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0