Ge mig vår!

I morgon ska jag ut på jobb vilket inte händer ofta när man jobbar med webb. Då sitter man oftast fastklistrad vid datorskärmen och bevakar nyhetsflödet. Så det ska bli riktigt roligt att komma ut i verkligheten! Vad jag ska göra kan jag kanske berätta om i morgon kväll.

I övrigt då? Tja, inte mycket under solen. Eller solen förresten. SMHI lovar sol och varmt hela tiden men jag tycker det är kallt och ruggigt och regnigt eller mulet. Kikade tillbaka på förra året då Kalle fyllde år och insåg att våren är väldigt sen i år om man jämför. Kolla in hur det såg ut den 15 april i fjol.

image280

Skulle vilja ha vårkänslor nu, klä av barnen lite kläder och sätta på solbrillorna. Var är våren?????? Och ja, jag vet att ni norrlänningar vadar i snödrivor, men här brukar vi faktiskt ha hyfsat varmt nu...som ni ser...

Nej, nu en bastu (vad jag tjatar men jag nyttjar den till fullo) och sedan desperata hemmafruar i två timmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0