Helg

I går åkte Patrik på kryssning med Dan och eftersom både jag och Linda var karl-fria passade vi på att umgås. Linda och Emmy kom hit när jag kom hem från jobbet och vi avnjöt ett glas iskallt rosé på altanen i solen. Vi käkade middag, nattade barnen i tid, skrålade Singstar och pratade. Hade mysigt som tusan!

I dag är det kalastime! Arvid har fyllt fem och har bjudit in till kalas med temat läskigt. Kalle ska vara en i Ninja turtles, Isabella ska vara pirat och jag ska vara mig själv.

Ikväll har jag en känsla av att det blir lugnt hemma hos familjen Wikström/Sandberg eftersom det inte är en hälsokryssning Patrik varit iväg på. Han kommer förmodligen ligga däckad i soffan framför tv:n och somna tidigt. Själv hoppas jag på god mat och en bastu.

image271

Den här fina vårbilden tog jag på sötnosarna förra helgen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vilken fin bild på era sötnosar... måste komma och hälsa på snart igen! Hoppas ni får en skön myskväll... vi är sista natten i Luleå, flyger hem i morgon!
Kram

2008-04-05 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0