Julkul

"Nu är det jul igen, nu är det jul igen" 

Igår var det julmarknad på Gröna Lund och jag var där med Pata, Kalle och Isabella. Träden var fulla av ljus, det stod tomtar överallt och hela grönan luktade glögg och pepparkakor. Såååå mysigt! Äntligen kom julstämningen! Nu vill jag hem och klä granen och spela julmusik. 

Jag jobbade igår och alla var verkligen där. Hur du än vände och vred dig så såg du en kändis. Magdalena Graaf, Dr Alban, Gry Forssell, Richard Sjöberg, Sahlene...

Kalle hade hur kul som helst. Gick igenom Lustiga huset tre gånger och varje gång han kom ned med flygande mattan på slutet skrek han "igen, igen, igen". 

Ikväll är det partaj- igen! Bröderna är ju kvar och jag har fixat biljetter till en stor kändisfest ikväll. Ska ut med båt till Nacka  Strand och käka och se julgalan, sen ska vi parta natten lång till The Poodles och Arvingarna. Barnen har vi lejt bort över natten så det lär bli sent!

Idol ikväll! Glöm nu inte bort att rösta på Markus! Vi måste ju se till att han vinner detta! Ska spela in allt eftersom jag inte är hemma men ska be någon skicka mig röstningsnumret. Ska självklart göra vad jag kan för att Markus ska gå till final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0