Lite fest ikväll

I dag är humöret bättre. Jag har precis slutat och ska gå på en trevlig after work med kollegorna ikväll. Jag slutar visserligen en timme innan de flesta så i väntan på dem ska jag gå och se om jag kan göra av med lite pengar på shopping. Det brukar inte vara några större problem.

Klockan fem ska jag träffa några på en uteservering på Odenplan, sedan ska vi hem till Victor och röja vidare. Ska bli ytterst trevligt för att citera Victor himself.

Så här laddade är mina kollegor nu!

133335-155

Nåja. Det blir nog fart på dem så småningom. Bildbevis kommer i morgon.

Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: KB

Nåååå??? Hur var det?

2007-08-24 @ 09:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0