Tjo vad det var livat...

Måste bara lite snabbt blogga från jobbet och säga att Isabella inte kräktes nått mer trots att hon drack en massa vatten. Hon sov gott hela natten och fick därför gå till dagis i morse. Barn måste väl också tömma magen ibland om de har ätit något olämpligt och i Isabellas fall var det otuggade mandariner, i massor!

Detta ville jag påpeka när jag lämnade på dagis i morse, men det var ett big mistake! Jag fick världens utskällning för att Isabella var på dagis. Hon skulle vara hemma i minst två dagar sa fröken. Hon lyssnade inte ens på mina förklaringar att hon inte har kräkts nått mer, att hon behållit vatten, att hon hade typ 20 otuggade mandariner i magen. Hon bara skällde och sa att det var vinterkräksjukan och att de kommer att ringa mig för minsta lilla under dagen så jag får komma och hämta henne. 

Undrar hur många minuter jag hinner jobba i dag. Fem, tio, 30? De lär ju ringa bara hon gäspar två gånger på raken. 


Kommentarer
Postat av: ille

Kolla in den nya bloggen om kändisar & skvaller :)

2007-12-05 @ 08:34:08
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Kattis

De verkar helt hysteriska på dagiset.... hoppas det blir bättre på det nya!
Vilken tur att gumman mår bättre nu i alla fall...
Kram

2007-12-05 @ 09:25:15
Postat av: malin

hmmm..... men du sa väl att det är en vanlig biverkning av mul- och klövsjukan som dom påstår att hon kanske har...
hahahahahha
Ha det gott! Kram

2007-12-05 @ 13:46:44
Postat av: A

Hahahahaha! Ja, Malin! Det borde jag ha sagt!!!!!!!! Skrattar ihjäl mig!

2007-12-05 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0