Är det inte det ena så är det det andra...

Det blev inget bloggande igår. Anledningen var att jag mådde skit- igen. Fast den här gången var det inte förkylning utan magen. Jag mådde illa, magen var stor som en fotboll och jag hade kramper. Först trodde jag att det var var magsjuka, men i dag vet jag att det är gallan. Jag har legat i kramper i dag också. Jag brukar ha så här ibland och den här gången beror det på att den underbart goda maten jag åt hos Patrik och Wiveka på söndagkväll var fet. Och min mage som inte hade fått ordentlig mat i sig på en vecka fick en chock.

I går när det var som värst grät jag bara. Jag låg sängliggande hela dagen hemma och fick pina mig igenom timmarna på dagis. Och jag funderade mycket på vad jag har gjort Gud för ont som förtjänar detta. Nu måste jag bygga upp mitt totalt raserade imunförsvar.

Jag åt ingenting på hela dagen igår och hittills idag har jag bara fått i mig lite gröt. Det enda goda som kommer att komma ur de här två lediga veckorna, förutom att Isabella börjat dagis utan problem, är att jag blivit smal som fan.

I dag har jag varit borta från dagis i en och en halv timme. Gick till centrum och shoppade ett par byxor och en tunika och handlade mat. När jag kom tillbaka hade Isabella ätit lunch och allt hade gått jättebra. I morgon är det dags för det enda som jag tror blir svårt- då ska hon lägga sig ned på en madrass och sova. Det blir intressant.

Kommentarer
Postat av: Charina

I dag är Selmas andra dag på fsk. Vi fick faktiskt gå ifrån i över en timme redan idag. Visserligen bara till fikarummet, men ändå.
Sova ska hon göra första gången nästa tisdag, ska precis som du säger bli intressant.
Hoppas du mår bättre...

2007-02-20 @ 15:33:49
Postat av: A

Du ser! Vår förskola är otroligt sölig! Men nu börjar det i alla fall gå framåt! Tack det känns lite bättre med allt nu!

2007-02-20 @ 16:41:32
Postat av: KB

Krya på dig!!

Kramis

2007-02-20 @ 16:59:32
Postat av: Erica

Usch, vilka hemska veckor du har haft med tanke på dig och ditt mående. Vad roligt att det går bra för Isabella på dagis... Krya på dig nu!!!

2007-02-20 @ 18:15:22
Postat av: A

Tack sötnosar!!!

2007-02-20 @ 20:04:33
Postat av: Kattis

Stackarn! Du som såg fram emot dessa veckor så himla mycket! :-(
Hoppas du mår bra igen snart... Tjoho, i helgen flyttar vi!!
Ni får planera en resa till Skåne snart. Saknar dig!!!

2007-02-20 @ 20:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0