Segare dag får man leta efter

Sådär. Efter en fet lunch på Max och två timmars vila då Isabella sov känner jag mig till slut som människa igen. Det är vid såna här dagar man är avundsjuk på dem som inte har barn.

Imorgon är det dags för min sessa att börja på dagis. Spännande och roligt! Halv tio ska vi vara på hennes avdelning och då antar jag att vi bara ska vara där nån timme så hon får bekanta sig med barnen och fröknarna. Har dock genom rykten fått höra att det finns ett jävla bitbarn där. En mamma jag känner har skolat in sig flicka för en månad sedan och hon har blivit biten tre eller fyra gånger. Shit vad arg jag, och ännu värre Pata, kommer att bli om Isabella kommer hem med bitmärken. Vi är inte direkt föräldrarna som håller käften. Pucko-Eva, chefen på dagiset, kan hoppa upp och sätta sig på att hon kommer att få veta att hon lever i så fall.




Kommentarer
Postat av: Erica

Bitbarn... huvvaligen. Skulle nästan vilja bita tillbaka om jag hade en unge som kommer hem med bitmärken.. Kanske bita den där Pucko-Eva!!

2007-02-11 @ 17:45:28
Postat av: Charina

Skulle vara kul med lite daglig info ang inskolningen nu. Selma börjar nästa måndag..

2007-02-11 @ 20:45:30
Postat av: A

Erica- ja eller hur, om någon biter gumman kommer jag att bita tillbaka- på någon. Antingen ungen eller Eva.

Charina- Info kommer! Ska vara där om en timme, blir spännande! : )

2007-02-12 @ 08:11:41
Postat av: Kattis

Hoppas det gått bra för Isabella på första inskolningsdagen. Stora tjejen är hon nu... ;-)

2007-02-12 @ 13:07:06
Postat av: Peter

Hej! Läste på syrrans blogg att du såg mig på tunnelbanan...du skulle ha sprungit efter och skitit i tåget....de går ju ett 5 minuter efter!?!? =) Väldigt Onorrlänskt av dig :-D haha

2007-02-12 @ 13:22:56
Postat av: A

Peter- hahaha, ja det var lite onorrländskt, men jag var redan lite sen. Det är min enda ursäkt! : ) Nästa gång ska jag skita i tåget. Inte ordagrant alltså...haha!

2007-02-12 @ 14:34:05
Postat av: Peter

Haha, bra där...det luktar så illa då! =) Hörde att vi skulle dra en fest då Micke och Erica kommer ned! =)

2007-02-12 @ 15:29:05
Postat av: A

Jasså det har inte jag hört, men det är klart att jag är på. När kommer de ner då?

2007-02-12 @ 17:35:05
Postat av: Anonym

Njaae de vet jag inte...men när de väl blir så borde vi parta loss lite =)

2007-02-12 @ 20:26:44
Postat av: A

Klart vi ska!

2007-02-13 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0