Fulbloggar

Fulbloggar som vanligt, det heter tydligen så när man bloggar på jobbet. Men vem fan gör inte det? Jag har aldrig tid när jag är hemma! Hahaha!

Är trött som fan. Kalle har fortfarande problem med luftrören. I natt låg han i vår säng och hostade jättemycket och pratade i sömn. Han skrek saker som "jag vill inte ha den där spagettin!" och jag och Patrik skrattade. Vår son är nämligen världens kinkigaste när det handlar om mat och han äter i stort sett ingenting. Hans mardröm i natt byggde förmodligen på att jag gjorde nudlar till honom och Isabella till lunch igår och kallade det för spagetti för att Kalle skulle äta. Men han såg att de såg annorlunda ut och vägrade i sten att smaka. Vissa barn drömmer mardrömmar om spöken och monster. Kalle om mat.

Trettondagsafton idag! Ber till Gud att vi får sluta lite tidigare. Vill hem och sova en timme eftersom jag ska på födelsedagsfest hos Linnea ikväll. Ska bli trevligt men jag är inte riktigt i form. Förutom att jag är trött känner jag mig fet och ful. Får helt enkelt försöka supa mig snygg. Nån som vet om det funkar?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Funkar jättebra! Eller är det bara som man tror?! ;-)

2007-01-05 @ 10:49:26
Postat av: Sydde

Vad jag minns så var du alltid jättesnygg när jag hade supit så jag skulle säga att det funkar ;-)

2007-01-05 @ 13:00:21
Postat av: A

Hahaha, ja då måste det funka! Får köra på den lösningen ikväll! Tack! : )

2007-01-05 @ 14:12:16
Postat av: Erica

Det funkar, jag är assnygg när jag är fuller och tittar mig själv i spegeln på damtoan =)

2007-01-05 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0