Kalashelg!

Då har vi haft kalas nummer två. Käkade chokladfondue, tårta och bullar. Födelsedagsbarnet själv, Isabella alltså, blev dock sjuk under kalaset igår och i natt var hon jättedålig. Hon låg och skakade med 40 graders feber. I dag har hon mått lite bättre. Hoppas bara att hon inte smittade killkompisarna igår. Men än så länge är de som tur är inte så närgångna med varandra!

Misstänker att jag står på tur att bli sjuk. Har haft muskelvärk idag och det är tyvärr inte för att jag har varit på gymet för de har haft stängt i tre veckor. De öppnar i morgon och jag vill INTE bli sjuk nu när jag är laddad för träning. Vi får se om bacillerna planerar att gå till attack i natt.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag måste också träna - mina jeans har konstigt nog krymt i jul.

2007-01-08 @ 09:12:22
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0