Mina IKEA-galna svägerskor

Jag tycker att det är så roligt med mina kära svägerskor, Ericas och Kattiz, besatthet av IKEA. På sin blogg skriver Erica att hon var putt på min lillebror Micke igår som hade besökt möbelaffären i Haparanda och bara köpt ett 10-pack med batterier.

Kommer aldrig att glömma hur arg Kattiz var på min storebror Daniel en gång då han var här i Stockholm och hälsade på mig. Jag, Pata och Daniel satt och funderade vad vi skulle hitta på och kom fram till att vi skulle gå på Naturhistoriska museet. Ingen av oss hade varit där och vi tyckte alla tre att det skulle bli kul och intressant. Och vi hade väldigt roligt!

Men när vi kom hem ringde Kattiz och när Daniel då berättade att vi hade gått en hel dag på museum fick han en utskällning som hette duga. Förmodligen var vartannat ord på finska så att han inte skulle förstå alla fula ord hon sa till honom. Hon kunde inte förstå hur vi kunde gå på ett museum när vi hade chansen att åka till IKEA.

Tur att ni har fått stället dit upp nu så ni kan tillfredsställa era lustar! Hyr ett släp och åk till Happis! Och nästa gång du kommer ned till Stockholm Kattiz kanske vi kan gå på Vasamuseet eller nått istället? Puss på er mina sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte om att bli nämnd på sådant sätt :-D

2007-01-12 @ 13:01:33
Postat av: Anonym

Ahahahaaa, fast jag tror att Kattiz är mycket mycket mer IKEA-galen än jag... Jag är inte besatt jämfört med Kattiz, hon har ju för tusan varit där typ 3 gånger redan om jag minns rätt...Jag = 0 gånger. Så det så!! :-)

2007-01-12 @ 13:02:12
Postat av: Anonym

Men det är ju sant! Behövde ju grejer därifrån och då går han o glor på nå´konstiga saker som jag inte har nån nytta av!!!

Hahahaha.....

2007-01-12 @ 13:02:46
Postat av: Anonym

Jag ÄSLSKAR IKEA.. och D tycker också det är kul att vara där fast han inte erkänner det. Jag vet att du vill dit Erika.. så det värker och får du åka dit så dör du!!!

2007-01-12 @ 13:04:36
Postat av: Erica

Mysko att ens namn inte syns när man kommenterar... KATTIZ du har ju för fan klippkort på IKEA du! *haha*

2007-01-12 @ 13:08:29
Postat av: Erica

Varför syns inte namnet när man kommenterar?? KATTIZ, du har ju för fan klippkort på IKEA du!! *haha*

2007-01-12 @ 13:12:06
Postat av: Anonym

Haha.. tänkte att jag skriver detta två gånger så jag kan vara säker på att det kommer med!!

2007-01-12 @ 13:13:47
Postat av: Anonym

Upprepar du allt du säjer till M oxå.. inte undra på att han tycker att du tjatar o surrar mycket *asg*

2007-01-12 @ 13:17:05
Postat av: A

Ni är ju sjuka ni två! Konstigt att man skulle få två svägerskor som är lika tokiga.
Erica- ibland försvinner namnet, kolla innan du klickar på skicka!

2007-01-12 @ 13:24:04
Postat av: Kattis

Ja det är verkligen tur att IKEA kommit till Norrbotten. Nu kan även de provsitta en soffa innan de köper den! ;-)
Ska sätta mig i bilen och köra de 55 milen till Stockholm om enhalvtimme... Hoppas bara jag kan hålla bilen på vägen, för här är det riktig storm! Usch!
Ses i morgon! ;-)

2007-01-12 @ 13:30:38
Postat av: A

Kör nu försiktigt vännen! Vi ses imorgon! Kram!

2007-01-12 @ 13:43:59
Postat av: Erica

Jo jag har märkt att man måste kolla om namnet är kvar. M har då inte sagt till mig att han tycker att jag surrar och tjatar mkt, då pratar han väl bakom min rygg då! :-)

2007-01-12 @ 14:10:15
Postat av: Charina

Kattis du verkar ju pålitlig, säg till nästa gång det bär av mot Happis.. jag och vårt släp följer såå gärna med.. =)

2007-01-13 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0