Snodd, jävligt lång, lista av Kerran

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Typ 7-8

Vilken svordom använder du mest: Fan

Äger du en iPod: Nej, men vill ha

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.30, sen snoozar jag två gånger

Hur många resväskor äger du: 3 tror jag

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nej

Var köper du dina matvaror ifrån: Ica Maxi

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Både och.

Har några av dina vänner barn: Ja.

Har någon någonsin kallat dig lat: Ja

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Blandade italienska låtar

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja.

När var senast någon stötte på dig: När vi var ut på juldagen tror jag

Vad åt du till middag: Har inte ätit ännu

Använder du huvtröjor: Ja om jag är hemma eller på fritiden

Kan du vissla: Inte busvissla

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej

Vem var den sista som ringde dig: Linda

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Berg och dal-bana

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Utan tvekan

Vilket riktnummer befinner du dig i: 08.

Tittade du på tecknat när du var liten: Linus på Linjen och Kalle på julafton typ.

Hur många syskon har du: Två bröder

Är du blyg inför det motsatta könet: Nej.

Äger du några band t-shirts: Nope

När flög du senast: Till Luleå i julas

Hur många stolar står kring ditt köksbord: 6

Läser du för skojs skull: Ja, tidningar

Pratar du några andra språk: Engelska och ytterst lite tyska

Diskar du din egen disk: Ja.

Har du gråtit offentligt: Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop: Stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Ja

Kan du kasta macka: Ja, men jag är inte så duktig

Har du någonsin varit på Jamaica: Nej.

Vad har du med dig in på bion: Godis och dricka

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Jämt mellan svenska, religion och musik

Gillar du att flyga flygplan: Neeeeej.

Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Intellekt.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Nej

När sov du senast på golvet: Kommer inte ihåg

Vilken är din favoritdrink: Just nu är jag inne på romdrinkar. Rom, Ginger Ale och lime.

Gillar du din boende situation: Nej, vill ha hus

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Minst åtta.

Äter du frukost dagligen: Ja, motvilligt.

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ibland.

Vilken är din favoritfrukt: Ananas

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 31

Tror du på liv på andra planeter: Ja.

Tror du att Gud är man eller kvinna: Man

Hur valde dina föräldrar ditt namn: Det var min storebror som förespråkade det.

Gillar du senap: Ja, söt och stark

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Aldrig.

Sover du på sida, mage eller rygg: I framstupa sidoläge

Tycker du om att krama folk: Ja.

Skulle du säga att du är trendig: Nej

Äger du en digitalkamera: Ja

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Prinsessan Leia.

Tycker du att du är attraktiv: Ibland.

Vad är du allergisk mot: Nötter, fiskrom, banan, avocado, kiwi, pälsdjur

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Why?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Om mina föräldrar fått bestämma hade det säkert varit Mikael eftersom min lillebror heter så, om jag fått bestämma hade jag hetat Noel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0