En eloge till Micke

Har haft spelkväll igen. Spelade "När och fjärran" och det är ett spel jag aldrig har vunnit i. Jag och Pata har spelat det säkert tjugo gånger och han vinner alltid. Han är en jävel på geografi. Men ikväll var det faktiskt Micke som drog det längsta stået. Han har ju att brås på.

Jobb i morgon. Och när jag kommer hem är barnen hos barnvakt och vi ska parta. Vi ska äta pizza och sjunga Singstar så våra grannar lär ringa på och klaga över ljudnivån. Sen ska vi på Golden Hits och dansa järnet. Och dricka järn också förstås.

Måste berömma min lillebror lite till. Ikväll vaknade Isabella och var ledsen och ville sitta uppe med oss. Jag, Patrik och Erica försökte lägga henne men hon bara grät. Till sist tog Micke henne i famnen och gick iväg med henne till sängen. Efter några minuter sov hon som en prinsessa. Han var mäkta stolt. Dessutom ska han stiga upp i morgonbitti och ta barnen till dagis så att jag får lite sovmorgon. Jag börjar inte förrän nio och får alltså sova ända till åtta. Vilken lyx. Och vilken bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0