Lista snodd av Kerran

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina arbetskamrater
Vad gjorde du kl 08 imorse? Startade datorn och drack en kaffe
Vad gjorde du för 15 min sedan? Drack en päronkonjak
Det sista du sa högt? Nu ska jag kolla bloggen
Det senaste någon sa till dig: Har det kommit något intressant? (Daniel som undrade om bloggen)
Vad har du druckit idag? De senaste timmarna: vin, drinkar och päronkonjak
Vad var det senaste du åt? Tror de heter chilicrackers
Vad var det senaste du köpte? Mat på Vivo
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Det är rätt mörkt nu men det är skön temperatur
Godaste glassmaken? Gammeldagsvanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Sällan
Trivs du med ditt jobb? Jag älskar det
Favoritklädsel? Tunikor och leggings
Favoritlåt just nu? Dunka mig gul och blå
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster
Vad gör dig glad just nu? Att jag har ett nytt roligt jobb och att jag får en jävla massa pengar nästa månad (har sålt min semester)
Vad ska du göra härnäst? Prata med Pata och Daniel, dricka upp min drink och gå och sova
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Glad
Favoritgodis? Filidutter
Kläder just nu? Jeans och svart top
Sommarplaner? Jobba
Hur många kuddar sover du med? Tre
Spelar du något instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? Familjen
Är du kittlig? Nej
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Fisk
Äckligaste insekten? Getingar
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Längtar du mest efter just nu? Sova kanske

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för igår! Supertrevligt. Nu drar jag t skärgården o gosar med Arvid en vecka. Vi hörs.
Kram!

2007-07-07 @ 09:20:15
Postat av: A

Tack själv! Ha det nu så jättebra! Vi hörs i veckan!!!
Kram!

2007-07-07 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0