Man blir trött av att ha roligt

Micke och Erica är på väg hem efter några väldigt roliga dagar tillsammans. Men jag ska inte sticka under stol med att det har varit jobbigt också. Att jobba och ha gäster på besök som har semester, och som man dessutom vill umgås så mycket som möjligt med eftersom man inte träffar dem så ofta, är en dålig kombination. Jag har haft sena kvällar med alkohol och samtidigt jobbat hårt på dagen och det känns i kroppen.

Tre minuter efter att Micke och Erica gått i dag kastade jag mig i sängen och sov i en och en halv timme. Nu känns det rätt ok, men det blir ändå till att gå och sova tidigt ikväll.

I dag har vi inte gjort mycket. Städat lite, haft tvättstuga och bakat bullar. Och just det. Jag är lite nervig över att vi har fått en släng magsjuka igen. Jag har har varit grymt dålig i magen ikväll och Isabella har kräkts två gånger. Men hon verkar lite för pigg för att vara sjuk och jag känner mig hysad i magen nu så jag är lite skeptisk till att det ska vara kräksjukan...Det är inte mycket annat att göra än att avvakta.

Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Välkommen i gänget.
Hälsningar Spy och -Diarréfamiljen.

2007-07-15 @ 21:10:37
Postat av: Erica

Hoppas att ni inte får nån hemsk epidemi nu då, själv är jag inte orolig för nån magsjuka.

2007-07-16 @ 11:29:11
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: A

Hon kräktes hela natten, och jag har inte varit stabil i magen. Men jag tror att det var ärtorna vi åt till middag. Båda blev dåliga samtiidgt nästan och kort efter middagen. Och det var bara vi som åt ärtor. Misstänkt....

2007-07-16 @ 11:35:42
Postat av: Erica

Jasså.. Ja kan nog vara dom då!!
Men hur orkade du börja med värsta bullbaket då efter att vi farit hem..*haha* Förstår att ni har varit rätt slitna. Det är kämpigt att förena nytta med nöje!!!

2007-07-16 @ 11:52:49
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0