Pigg som en mört

Livet på tidningen är fantastiskt roligt. Nu har jag kommit in i jobbet bättre och vet vem jag ska ringa och vad jag ska fråga. Det är omväxlande, spännande och intressant.

Jag känner mig inte ens speciellt trött när jag kommer hem. I dag kom jag trallande in genom dörren som om jag gick på något. Jag känner så tillfreds med livet bara. Det enda, förutom regnet som faller ned, som får mig på lite dåligt humör är min dåliga ekonomi. Har levt det goda livet lite för mycket den här månaden och nu ekar det tomt på kontot. Men det löser sig alltid på ett eller annat sätt.

Detta blir en lugn och skön vecka. Ska försöka vara nyttig och motionera lite. Går i alla trappor jag kan och promenerar sista biten till jobbet. Enda avbrottet blir på torsdag då vi äntligen ska ta vår after work med jobbet. Den har blivit inställd hela tiden så jag hoppas att den blir av nu.

image127

Till sist en rolig bild på gumman.

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Halloj!
Vill du ha din blogg designad? Kika in hos mig isf :)

2007-07-17 @ 20:09:40
URL: http://bloggdesigner.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, jag tänkte just fråga vad som hände med tränandet?? Eller hur var det nu, om du skrev på bloggen att du skulle träna så skulle det liksom bli lite lättare att komma igång........

2007-07-17 @ 21:02:29
Postat av: A

Det går inte så bra med tränandet.Det gör det visserligen aldrig under sommaren. Ska vara så duktig som det går och sen ta nya tag till hösten....

2007-07-18 @ 08:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0