Lyckat

Har haft en underbar lördag. Det har varit nästan 30 grader varmt ute och vi har verkligen njutit av dagen. Först hade jag sovmorgon, sedan gick jag och Isabella ut på gården. Hon sov lunch i vagnen och jag låg på en filt i solen och löste ett korsord i lugn och ro.

Pata och Kalle var i stan och kollade in en av världens största båtar (enligt rykten) som var på besök och när de kom tillbaka stannade Kalle med mig på filten. Vi hade hur mysigt som helst. Låg och ritade och pratade om vad vi ska göra när vi åker till Kreta. Bara myste, vilket inte händer så ofta.

Vid fyra gick vi ut på gården och grillade med Josse, Robert och Arvid. Åt otroligt gott (lamm och potatissallad) drack vin, pratade och hade sååå trevligt i den ljumma sommarkvällen. Kom inte hem förrän efter halv tio. Då hade barnen tröttnat. Inte vi vuxna dock. Jag och Josse hade nog kunnat sitta och surra och skvallra hela natten (tusen tack vännen, alltid lika roligt. Ser fram emot att börja jobba med dig!)

Nu är det natti natti!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack själv! Det var en underbar eftermiddag/kväll där Arvid stod för en fenomenal avslutning...
Ser fram emot fler kvällar med vin, god mat och en massa surr.
Och det ska bli så roligt att få jobba med dig igen!
Kram.

2007-06-10 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0