Slött

Har just kommit hem efter en lat dag i solen. Dan och Linda tittade förbi och högg in och hjälpte oss äta upp kycklingsalladen. Sedan låg vi och pratade och solade medan Isabella sov i vagnen och Kalle skaffade nya lekkamrater i parken. De lekte kull, åkte linbana och hade roligt.

Har suttit och planerat midsommarafton, vad vi ska äta och sånt. Vi har bestämt att vi ska starta med sillunch runt tolvtiden och sen ska vi dansa med barnen kring midsommarstången. Vi hoppas på fint väder så vi kan bada eftersom det finns strand där vi ska bo. På kvällen blir det grillning och lite lekar. Både jag och Dan skulle fundera ut några. Låter kul, eller hur!? Men i den takt Dan och Pata dricker snaps så får jag och Linda nog vara glada om de håller sig vakna lika länge som barnen.

Nu är äntligen sommaren här! Hoppas att det håller i sig! Har så mycket roligt framför mig, speciellt i juni, att jag blir alldeles tokig av att tänka på det. Det första roliga är ju nu på onsdag då man är ledig. Ledighet är alltid uppskattat! Så kommer väl skattepengarna till veckan vilket betyder shopping! Sedan längtar jag förstås till min avskedsfest på jobbet den 20 juni! Då är det party! Räknar inte med att komma hemrumlandes förrän solen går upp nästa dag. Sen är det midsommar och därefter ska jag, Pata och barnen ha en vecka semester tillsammans. Vi får se vad vi hittar på! Och sedan börjar jag mitt nya jobb. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hihi... visst är det härligt med alla planer man har inför sommaren. Shit.. kommer skattepengarna nu redan?? Ett välkommet tillskott i kassan

2007-06-03 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0