Äntligen!

Det är plusgrader ute och det småregnar och snön är på väg att försvinna! Nackdelen är väl att det är grymt blött ute och efter min promenad till jobbet är mina skor inte helt torra. Men det kan jag ta, bara snön nu drar till varmare trakter. Vill gå till jobbet i snygga stövlar utan att behöva plumsa genom snödrivor. 

Somnade klockan tio går och känner mig pigg och glad idag! Har lite pengar över i plånboken för en gångs skull och funderar på att springa i affärer på lunchen. Jag behöver nämligen ett par sommarsandaler så här mitt i vintern. Varför det undrar ni förstås. Jo, för jag ska ut och resa. Var och när ska jag berätta om lite närmare! Håller i alla fall på att vaccinera mig mot kolera nu. Fick dricka nån äcklig gråvit dryck igår och ska upprepa detta om två veckor. Blääää!



 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Skit åsso! Vill också dit du ska.... För det är väl dit du ska som jag tänker på?! Här skiner solen och snön är borta. + 6 grader visar termometern!! Tjoho!! har vårkänslor! Är fredag förm ig idag, är ju ledig fredag och lördag... Skönt!

2007-03-01 @ 09:48:43
Postat av: A

Ja, visst är det dit jag ska! : ) Fan vad skönt med 6 plusgrader, här är det typ 2 men det är ju på väg åt rätt håll!

2007-03-01 @ 10:11:14
Postat av: Erica

Vissa har det för bra...! Vill oxå fara lååångt bort. Tjenligt att du måste dricka äcklig Dukoral(?) *haha*

2007-03-01 @ 10:42:26
Postat av: A

Japp det är dukoral! Haha! Klart att du visste det!

2007-03-01 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0