En liten rapport...

... fran Mexiko! Kom fram vid tva pa natten mot sondag svensk tid och da var vi helt slut efter en lang och jobbig flygning. Jag och Micke hade inte sovit nagonting utan druckit drinkar och surrat hela vagen sa vi var ratt trotta. Men har i Mexiko var ju klockan bara atta pa kvallen och det var inte lage att krypa i sang, man maste ju komma in i ratt rytm. Sa vi kakade en bit mat pa hotellet och stupade i sang vid elva. Men det betydde ocksa att vi vaknade halv sex i morse.

Pa morgonen tog vi en promenad till havet och doppade fotterna i Karibiska havet. Det blaser sa mycket att det ar rod flagg, underhavsstrommarna ar snorstarka sa att bada ar inte att tanka pa. Istallet har vi solat och hangt vid poolen pa hotellet, som ar supermysigt, hela formiddagen. Och sovit siesta forstas.

Det ar over 30 grader varmt, men tack vare att det blaser ar det ratt behagligt. Nu ska jag slanga mig i en solstol och lasa medan jag vantar pa att Linda och Micke vaknar. Sen hagrar en god lunch! Allt ar med andra ord hur skont som helst!

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Kul att du bloggar från Mexiko, vill ju veta allt ni har för er! :-) Hälsa Linda och Micke. KRAM!!!

2007-03-25 @ 21:37:57
URL: http://www.kattise.blogg.se
Postat av: KB

Tjaba
Oj vad skönt det låter :-) Ha riktigt roligt nu. Massor med kramar från våren.

2007-03-26 @ 08:43:20
Postat av: Linda

ÅHHHH vad avundsjuk jag blir....
Det låter helt underbart. Forsätt ha det så skönt så hörs vi när du kommer hem.
Förresten tänkte jag på det där om ni skulle komma den 21:a.
Kan ni helgen efter eller var detta enda helgen ni kunde?:-)
För i värst fall kanske jag jobbar men jag ska försöka få så att jag inte behöver det.
Sköt om dig.
Kramar Linda

2007-03-26 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0