Lite av varje

Tisdag och jag är trött som fan. Måndagens tv-kväll slutar alldeles för sent för min del. Men det får man ta.

Känner att dagarna bara springer iväg. Veckan ser ut precis som vanligt. Jobb, hem till barnen, äta och sova. Inte förrän på fredag händer lite roligare saker. Då har vi den årliga schlagerfesten här på jobbet. Det kommer att finnas bar, mat, karaoke och massa schlagermusik! Då tippar vi resultatet av finalen på lördag och satsar pengar. Jag brukar göra bra ifrån mig, men i år är det svårt. Det känns som om det kan gå precis hur som helst. Men de enda två som egentligen inte får vinna är mitt hatobjekt Anna Book och den minst sagt slitne Tommy Nilsson.

Har förresten kommit på att jag är lite förälskad i Ola Salo. Han är intelligent, talangfull, cool och provocerande- men tyvärr kan jag inte tycka att han är sexig. Han är nämligen bisexuell. Och missförstå mig inte, man får ha vilken läggning man vill för min del, jag bryr mig inte. Men jag har svårt att tycka att en man som tänder på både mäns och kvinnors rumpor är sexig. Så är det bara. Kalla mig gärna gammelmodig, för det är jag i det här fallet. Men söt är han den där Ola och jag ska rösta som fan på lördag!

image71image70

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har adrig röstat!!! =) Är inte röstartypen..

2007-03-06 @ 12:47:00
Postat av: A

Va! Oj, jag har slösat hur mycket pengar som helst! På lördag är det ju som det gäller och då ska det röstas! Vem håller du på?

2007-03-06 @ 12:58:33
Postat av: Peter

Hur stor blev mobilfakturan under idolfinalen!?!? :-D

2007-03-06 @ 13:02:09
Postat av: Erica

Nä det är som min åsikt i riksdagsvalet... vad fan gör min röst. Men å andra sidan så..om alla tänker som jag blir det inte mycket röster! Nä jag ids inte rösta mest för att jag blir så förbannad om den jag röstat på inte vinner!!!

2007-03-06 @ 13:06:04
Postat av: A

Peter- den blev ashög. Jag hade visst röstat 35 gånger! Hahaha! Inte konstigt att Markus vann! : )

2007-03-06 @ 13:30:15
Postat av: Peter

Den posten på fakturan var understruken av min chef, vet inte riktigt vad han menade med det :-D

2007-03-06 @ 15:15:04
Postat av: Erica

Ni två är ena riktiga Ham! Det räcker med att rösta EN gång!!

2007-03-06 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0