Äntligen...

...är det fredag igen! Fyra veckor kvar tills jag stämplar ut för gott på mitt gamla jobb och det känns ju helt fantastiskt! Är överhuvudtaget på rätt gott humör idag och det är man ju oftast då det är dags för helg. Planerna är dessa:

Idag: Äta gott, ha fredagsmus (som Kalle säger), ta det allmänt lugnt. Boka en utlandsresa!

Lördag: Ska börja dagen med att ge mig ut och springa. Sedan ska jag städa lite och på kvällen kommer Jonny, Maria och barnen på middag. Ser fram emot att träffa dem!

Söndag: Pata ska spela golf och jag och barnen ska hitta på något mysigt. Funderar på att åka till Junibacken.

Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Charina

Det låter som om ni kommer att få en musig helg! Själv ska vi skotta jord! Din pappa var här i går du kan ju fråga honom hur det såg ut här hos oss så förstår du att vi inte har några fritidsproblem i helgen =)
Blir de inte deppade över att du är såå glad över att sluta på det jobb du har nu =)

2007-05-25 @ 09:40:32
Postat av: A

Charina- Jo lite kanske. Eller irriterade är väl snarare rätt ordval. Hahaha!

2007-05-25 @ 09:48:09
Postat av: Malin

låter som en trevlig helg... Skönt att det bara är 4 veckor kvar...
Ikväll ska jag å William ha fredagsmus( han säger samma som kalle)..=)
Imorgon ska vi åka och kolla på en tomt.
Och på söndag ska vi på 50-årskalas..
Sen va den helgen slut...
Ha det bra!
Kram

2007-05-25 @ 11:43:52
Postat av: A

Malin- vaddå tomt? Backa bandet! Ska du lämna oss i Solna eller snackar vi fortfarande om landställe?

2007-05-25 @ 12:25:32
Postat av: Kattis

Själv ska jag jobba -08.30 till 18 både lördag och söndag!!!
Ha en bra helg där uppe i Solna! (häskiner solen och termometern står på +23,7 (i skuggan!!!)

2007-05-25 @ 14:02:07
Postat av: Erica

Fredag: Jobba till halv tio sen dricka lite alko
Lördag: Besök till mamma o pappa och chilla.
Söndag: Jobba från 7-21.30
Aptråkig helg mao!!!

2007-05-25 @ 15:07:04
Postat av: Malin

ja vi tänker lämna solna.... vill flytta till fästingarnas paradis- Ekerö...
Vi har konstaterat att vi inte vill att våra barn ska växa upp i just solna... Sen är det ju inte helt fel med ett hus heller=)

2007-05-25 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0