Fortfarande hemma

Hemma med gumman idag också. Men det börjar nog bli lite bättre. Nu har hon "bara" 38,7 i feber. Själv mår jag lite bättre i dag också så jag hoppas på att jobba i morgon om stumpan mår bra förstås.

Det är en fröjd när Isabella är sjuk. Missförstå mig inte, men det är enklare än då Kalle är sjuk. Han vägrar ta tempen i stjärten. Skriker som en galning. Han vägrar ta alvedon, varken flytande eller suppar, så det är ett krig hela tiden. Isabella däremot. Hon springer och lägger sig på sängen med rumpan i vädret då jag tar fram termometern (oroväckande för framtiden kanske). Och efteråt följer hon mig till badrummet för att visa var alvedonen står. Den älskar hon att dricka. Inget bråk eller tjafs. 

Hon är dessutom väldigt rolig att umgås med nu. Hon gör tokiga saker och så har hon börjat prata lite smått. Men det är nog ingen annan än vi som förstår henne. Hon säger tack, hej, varsågod (atch), där, nej och titta. Och mamma när hon känner för det. Men det kommer oftast bara då hon är arg. 
 
På tal om mamma. Fick en stor bukett med vackra blommor på morsdag av min kärlek. På kortet stod det "till mamma från familjen". Mina sötnosar!
133335-116

Kortet togs igår och Kalle ser mer sjuk ut än Isabella. Men han är bara väldigt inne i en tecknad film.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahah... hon e för rolig Isabella... Så söt hon ska vara när hon springer dit till sängen men lillrumpan!

2007-05-29 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0