Oj, oj, oj...

Shit vad det är svårt att blogga när det enda man egentligen tänker på, inte går att skriva om. Inte ännu i alla fall. Jag hoppas att jag snart kan berätta för er vad det handlar om. Håll ut. 

Har asmycket att göra på jobbet och det är bäst att skriva på för imorgon lär jag vara lite trött. Kattis kommer upp från Helsinborg ikväll och ska sova hos mig. Vi ska dricka lite vin och surra om allt och ingenting. Sen är dagen D här! 

Vår kompis Anna fyllde 30 år i december och imorgon ska vi ge henne vår utlovade tjejkväll som hon fick av oss i present. Men eftersom allt är hemligt och jag vet att hon läser bloggen (hej, hej Anna! *vinkar*) så kan jag inte berätta vad vi ska hitta på. Men kul blir det och vi är inte hemma förrän på lördagseftermiddag. Lovar att berätta alla detaljer sen!





Kommentarer
Postat av: Kattis

Allt är så spännande!!! ;)
Ska bli så kul att ses ikväll... längtar!

2007-05-10 @ 13:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0