Skärpning!

Har verkligen kommit av mig när det gäller mat och träning. Går ju förstås till och från jobbet, men jag har inte varit på gymmet på ett bra tag. Och ju mindre jag tränar desto mer äter jag. Jag hamnar i en dålig spiral och tycker att jag redan har förstört det nyttiga livet eftersom jag inte tränar så då kan jag lika gärna äta. 

Nej, ikväll ska jag tvinga mig ned till gymmet och köra ett pass styrketräning. Och i morgon bitti tänker jag, hör och häpna, ge mig ut och springa innan jag äter något. Jag vill ju vara i fin form innan sommarkläderna ska på och innan jag börjar mitt nya jobb. Jag får inte falla tillbaka i gamla dåliga vanor igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver röra på dig:-)

2007-05-16 @ 10:22:42
Postat av: A

Haha! Ja, kattis eller lelle, det behöver jag!

2007-05-16 @ 18:08:25
Postat av: Kattis

Men, det var ingen av oss som skrivit det där!!!! Helt ärligt!!! Varför tror du det? Vi tycker båda du är snygg som tusan. ;-)

2007-05-16 @ 19:25:58
Postat av: A

Knäppisar! Det är ju eran IP-adress, hemifrån! Men det är lugnt! Kram!

2007-05-16 @ 19:39:19
Postat av: Kattis

Men va fan, det är ju Lelle... han står här och garvar nu! Ja, det var i alla fall inte jag... ;-)

2007-05-16 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0