Packad

I går inledde jag mitt packande. Packade fem kartonger och det märktes inte ens. Man har mer saker än man tror. Idag ska jag fortsätta tömma lägenheten. Det är lika bra att börja i tid så man inte blir stressad mot slutet.

Var på en underbart trevlig middag hos Patrik och Wiveka i går. Käkade fondue med oxfilé och massor av goda tillbehör till varmrätt och sen chokladfondue till efterrätt. Till det en massa gott vin förstås. Det var otroligt smaskigt! Det var roligt att surra en massa också eftersom vi inte har setts på länge och de fem småbarnen härjade som vanligt som galningar. Vi sov över där och har kommit hem för en stund sedan.

I dag blir det till attt packa igen! Håller på att döööö av längtan efter huset! Vårt hus!!!!!! Kan inte tro att det är sant!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja man har verkligen mycket saker. Vihade ca 50 flyttkartonger när allt var packat - då räknar jag med förråd och lägenhet. Du gör helt rätt som börjar i tid - för man inser oftast för sent att man borde börjat tidigare! ;-)
Lycka till med packandet!

2007-11-18 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0