Aaaaaaaaaaahhhhhhhhh

Fan. Egentligen skulle det ha blivit ett glatt blogginlägg ikväll eftersom jag fått besked att jag fått förlängd anställning på jobbet. Men jag är så irriterad på min son just nu att om jag inte hade behövt tänka på konsekvenserna hade jag nog kastat ut tv:n eller varför inte soffan genom fönstret.

Från att ha somnat hur bra som helst på kvällarna har det nu blivit ett helvete varje gång han ska gå och sova. Han är jätteglad och vi läser bok och så, som på en given signal, när jag säger att han ska sova så börjar han gråta. Han säger att han har ont i magen, att han fryser, att han vill mysa, att han vill bajsa....

Tidigare var det mest att han hade ont i magen men nu vill han mysa. Och detta gör mig snart koko i bollen! Jag blir ta mig fan GALEN att lyssna på gnället kväll efter kväll ibland över en timme. Och han ger sig aldrig. "Jag vill mysa med dig"..."Buuuähhhhh"....."Mamma, jag vill mysa"...."Mamma, jag behöver bajsa!".....

Jävla påhitt är vad det är. Ok, om han hade varit ett år, men han är fyra. Ska skaffa mig ett par öronproppar och låsa in mig i sovrummet som ligger långt bort från hans rum så jag slipper lyssna. Och stackars Isabella som varje kväll måste somna till detta jävla oväsen. Fuck!

Ok, nu har jag fått göra av med lite ilska. Nu kan tv:n eller soffan känna sig lite lugnare.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Grattis till fortsättning på jobbet.
Kram Lelle

Ps känns som ett jobb för Nannyakuten :-)

2007-10-23 @ 20:44:17
URL: http://lellee.blogg.se
Postat av: A

Men skoja inte! : )
Tack! Det känns väldigt bra med jobbet!
Kram A

2007-10-23 @ 20:47:37
Postat av: A

Men skoja inte! : )
Tack! Det känns väldigt bra med jobbet!
Kram A

2007-10-23 @ 20:47:46
Postat av: KB

Skönt o veta vad som händer i framtiden...Grattis! :-)

2007-10-24 @ 09:28:30
Postat av: Vimmelmamman

Grattis till förlängningen!!!! Angående Kalle så är det nog bara en period av bekräftelse som han söker. Kanske någon förändring på dagis, att han inte får hänga med de han brukar, eller ny fröken kanske typ. Rådet är att ge honom det han vill ha i massor. Då blir det liksom motsatt effekt och går snabbare över.
Puss Lotta

2007-10-24 @ 12:10:25
URL: http://vimmelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0